

- Zanim zaSTOSUJESZ ANTYKONCEPCJĘ porozmawiajmy
- Postęp duszy cz. I i II
- Chcę do nieba
- Stetoskop i habit
- Ancilla. Pamiętnik wieśniaczki francuskiej
- Być lekarzem, by ulżyć cierpieniu bliźniego
- Idąc za przykładem świętych lekarzy, Część I-IV
- Być lekarzem świadkiem uzdrawiającej miłości Boga
- Niedziela w Zuzeli. Śladami Stefka Wyszyńskiego
- Bądź ze mnę, gdy idę do chorych
- Idąc za przykładem świętych lekarzy
- Idąc za przykładem świętych lekarzy cz. II


-
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), na zasadach określonych w art. 556 – 576 kodeksu cywilnego.
-
Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
-
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu - Księgarnia Świętej Rodziny, ul. Rozwadowska 9/11, 03-628 Warszawa. Możliwe jest także dostarczenie osobiste po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub przez pocztę elektroniczną.
-
W celu przyspieszenia rozpoznania reklamacji należy podać w treści zgłoszenia reklamacyjnego krótki opisu przyczyn uzasadniających reklamację oraz dane kontaktowe Klienta.
-
Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni, rozpatrzy reklamację Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
-
W wypadku uwzględnienia reklamacji, Sprzedawca zwróci Klientowi także udokumentowane koszty przesyłki reklamowanego towaru do wysokości kosztu najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru oferowanego przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe z powodu jego niedostępności (wyczerpania), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inny, o nie mniejszej wartości dostępny w danej chwili towar do wyboru.